Pregled – Colin McRae Rally 2.0

Starina še ima nekaj moči

Pregled – Colin McRae Rally 2.0

Leta 2000 so pri Codemastersu zaključili izdelavo druge igre iz franšize Colin McRae Rally, poimenovali so jo kar 2.0. Igra je od prvega dela zelo močno napredovala v vseh pogledih. Dobili smo nov, minimalističen stil osnovnih menijev, veliko več avtomobilov in veliko več etap, po katerih lahko drvimo z vrtoglavimi hitrostmi.

Naj začnem kar z nekaj osnovnimi lastnostmi, ki nam jih ponuja Colin McRae Rally 2:
Na voljo imamo dva različna igralna načina, »Rally« in »Arcade«. V prvem načinu se podamo na pot po osmih različnih državah, Finski, Grčiji, Švedski, Franciji itd., vsaka od njih ponuja 10 etap, nekatere imajo tudi dodatno, »super specialko«, tako da imamo vse skupaj na izbiro kar 84 različnih etap, po katerih se lahko preganjamo z 22 različnimi vozili, od Colinovega Ford Focusa iz leta 1999 do avtomobilov, ki so bili včasih del zloglasne grupe B.

V drugem načinu, imenovanem »Arcade« lahko svoje sposobnosti preizkusimo na 8 različnih progah, ki pa niso podobne rally etapam ampak proti petim nasprotnikom istočasno dirkamo v krogu. Prav tako se nam v tem igralnem načinu naš jekleni konjiček ne poškoduje v nobenem primeru.

Če se spustim malce bolj v detalje pa: igra je napram prvi različici grafično napredovala izjemno, razlika je kot, če bi primerjali recimo grafiko, ki jo je ponujala konzola PlayStation 1 in grafiko, katero je bila kasneje zmožna prikazati PlayStation 2. No, skoraj. Avtomobili imajo izjemne vozne lastnosti, večina jih ima pogon na vsa štiri kolesa, imamo pa tudi vozila na prednji in vozila na zadnji pogon. Seveda, se avtomobil temu primerno obnaša na vozišču. Dirkanje poteka po več različnih površinah, makadamu, blatu, snegu, ledu, asfaltu in pesku. Prav tako imamo v načinu »Rally«, ki je malo bolj napreden, možnost, da svoj avto predelujemo. Lahko mu spremenimo prestavno razmerje, trdoto vzmetenja, silo zaviranja in še bi lahko našteval. Tako kot v resnici pa se nam lahko tudi tukaj avto kar konkretno razbije in seveda ga lahko na vsaki dve etapi tudi popravimo, vendar imamo za to na voljo virtualnih 60 minut, ki verjemite, zelo hitro jih bo zmanjkalo, če ne boste pazljivi.

Igra nam v obeh igralnih načinih ponuja tri težavnostne stopnje, »novice«, »intermediate« in »expert«. Lahko se pohvalim, da na »novice« in »intermediate« zlahka pustim vse za seboj, vendar me ekspertna možnost velikokrat potolče.

Igro sem poskusil igrati na tipkovnici, na kontrolerju in na volanu, vendar jo je vsaj meni osebno najlažje igrati kar na tipkovnico. Mogoče zgolj zato, ker sem kilometre v tej igri »nabijal« ravno na tipkovnici, kakšnih dvanajst ali trinajst let nazaj, po več ur na dan, tako pač je, »gamer« od malih nog.

Od malih nog me je spremljal računalnik, še vedno me in me verjetno tudi bo. Z njimi počnem vse, od igranja iger, do sestavljanja, pisanja spletnih strani in programov pa tudi popravil ko gre kaj narobe. Rad pišem članke, reportaže ali posnamem kak "review". Seveda sem vam vedno na voljo za kakršnakoli vprašanja.

Pošlji komentar

Komentirajte in ocenite novico!

Obvesti me
avatar
wpDiscuz