V zadnjem obdobju je izšlo več iger, v katerih so prisotni tako imenovani Loot Boxi. Gre za pakete, ki ob odprtju generirajo naključne stvari, namenjene uporabi v igri. Obsegajo vse od valut do misij in kozmetičnih dodatkov, ki igralcem nudijo prednost (odvisno od same implementacije).

Če so bili do nedavnega slednji prisotni zlasti v zastonjskih in nekaterih večigralskih igrah, je zaskrbljujoče, da so se “skrivnostne skrinje” začele pojavljati tudi v izključno enoigralskih naslovih, kar Middle-earth: Shadow of War je. Še dva večja naslova, ki vsebujeta LB, sta Forza Motosport 7 in prihajajoči Star Wars Battlefront 2.

Za razliko od ostale “plačaj za zmago” (Pay-to-Win) navlake, ki je v zadnjih letih postala stalnica, bi se Loot Boxi morali smatrati kot zvrst kockanja, ker to dejansko tudi so, in temu primerno oznako bi morali nositi (+18). Za to si v svoji kampanji prizadeva svetovno znani youtuber John Bain, bolj znan kot TotalBiscuit.

Z njim se ne strinjajo v ESRD-ju, ki so v izjavi za Kotaku dejali:

Ne jemljemo jih kot kockanje, ker vsak igralec garantirano prejme delce iz igre. Prej jih smatramo kot kupovanje paketov v igrah s kartami (aka Hearthstone).

Kakšno stališče so zavzeli pri PEGI? Za vse, ki ne poznate, gre za evropsko različico ESRD-ja, ki določa opozorilne oznake in minimalno starost igralcev, za določen naslov.

Na kratko, naš pristop je podoben kot pri ESRD. Glavni razlog za to je, da sami ne moremo definirati kockanja, to lahko stori samo NGC. Naša oznaka za kockanje je namenjena igram, ki simulirajo ali učijo to dejavnost, kot ta poteka v kazinojih, dirkalnih stezah ipd. Če bi NGC označila skrinje s plenom (Loot Box) kot obliko kockanja, bi ustrezno prilagodili tudi naš kriterij.

To pomeni, da bi po njihovem igričarji pritisniti na ustrezne institucije (NGC), namesto nanje.

Kaj sami menimo o tej problematiki, lahko preverite v našem šestem podcastu.

Partnerska povezava

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime