Darwin Project je še ena izmed mnogih iger, ki je nastala po velikanskemu uspehu Playerunknown’s Battlegrounds. Gre za še eno različic “Battle Royale” žanra, kateri je trenutno zelo popularen zaradi  hitre, razgibane in adrenalinske igralnosti. Sedaj pa dovolj hvaljenja že zelo uspešnih iger, raje se odpravimo na avanturo v zasneženo in mrzlo Kanado, v kateri je Darwin Project začel svojo pot. Igro razvija majhno indie podjetje Scavengers Studios, trenutno je ta na voljo za 14,99 € na platformi Steam, kar seveda ni veliko, je pa zadeva šele v beta fazi. Obstaja tudi verjetnost, da bo igra postala brezplačna, ko bo ta izšla in verjetno jo bo kmalu mogoče igrati tudi na najbolj popularnih konzolah. Skratka, če ste naveličani PUBGja in Fortnitea, naj vam ne bo škoda zapraviti teh 15 €, ker igra glede na to, da je v beti, dela boljše kot PUBG.


Razvojna ekipa: Scavengers Studios (Kanada)
Založnik: Scavengers Studios
Spletna stran: http://www.scavengers.ca/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=RllGB0j27f0&t=
Platforme: PC, Xbox One
Operacijski sistemi: Windows 7/8/8.1/10
Datum izida: 20. 2. 2018
Cena: 19,99 €
Žanr:  Battle Royale


Definitivno izstopa iz tega žanra

Battle Royale, ki vam da več možnosti

Darwin Project je igra, ki spada v “Battle Royale” žanr, izdeluje jo majhno podjetje in lahko rečem, da gre za drugačen pristop tega žanra. Lepo je videti, da imajo razvijalci svojo vizijo, kako narediti zadevo bolj privlačno, sploh če ste oboževalec filma Igre Lakote. Prvič, ko sem odigral partijo, sem takoj dobil povezavo na ta film, mogoče nisem edini, kaj pa vem. Vsekakor Darwin Project izstopa od vseh iger iz tega žanra, kar sem jih preigral in že se veselim novih posodobitev, ki nas čakajo v prihodnosti.

Igralnost poteka gladko brez zaostajanja

Pobijmo nekaj igralcev

Igre lakote, lok, sekira in kraftanje je glavni del Kanadčansega špila

Glede na to, da Darwin Project ni tako popularen, se partijo hitro dobi in čakalna doba je kratka. Trenutno je žal na voljo samo t.i. “solo queue”, kjer se borimo sami proti devetim drugim igralcem, kmalu pa bo mogoče igrati tudi 5v5. Poleg tega si z igranjem odklenemo tudi poseben način, v kateremu kontroliramo dogajanje na mapi, a do tega pridemo malček kasneje. Ko nam dobi igro, smo postavljeni v t.i. “Lobby”, kjer lahko testiramo naši dve edini orožji, sekiro in lok. V “Lobbyju” tako čakamo na druge igralce in med tem časom se lahko streljamo z nasprotniki in tudi pogovarjamo, ko pa napoči čas, se je treba strezniti in pričeti z resnim igranjem. Postavljeni smo na zasneženo pokrajino, kjer moramo biti pazljivi, da ne zmrznemo, zato je pametno da sečemo drevesa, saj si bomo z njimi lahko zakurili ogenj, naredili puščice in še druge stvari. Poleg tega obstaja še usnje, katero prav tako uporabljamo za izdelovanje oblek in poseben redek material “electronic” za izdelovanje posebnih predmetov. Kar se tiče samih mehanik je Darwin Project zelo preprost, ne vsebuje veliko bližnjic, katerih si moramo zapomniti, potrebujemo pa dobro roko za merjenje. Osebno mi zadeva ni težka, sem pa potreboval kar nekaj časa, da sem se odvadill na proženje loka z desnim miškinim klikom in ustreliti z levim miškinim klikom. V večini iger je tako, da lok na prožimo z desnim klikom in, ko  spustimo, bo puščica odletela. Zgleda, da se mora prav vsak razvijalec spomniti nekaj novega, da znova impresionira igralce. Velik pomen ima v igri tudi sama mapa, ta je razdeljena na 7 enako velikih sektorjev Ti se s časoma zmanjšujejo, v nekaterih celo padajo atomske bombe, tem se moramo izogniti, če želimo na koncu biti zmagovalec. Sama mapa ni tako veliko kot pri očiju PUBGju, ampak je lepo narejena in dela brez zaostajanja, kar je zelo pomembno. Velik del je tudi sledenje ostalim igralcem, zadeva je zelo preprosta in nas hitro pripelje do nasprotnika, kateremu bomo ustrelili puščico v glavo ali ga premlatili kar s sekiro.

Rokodelstvo je zelo preprosto.

Kot sem že malce prej omenil trenutno obstaja tudi poseben način imenovan “Show Director”. To je en igralec, kateri ostalim priredi igro po svojih pravilih.  Vidljivost je v večini primerov kot da bi bili gledalec, saj lahko kamero obračamo kamor hočemo in sledimo vsakemu igralcu posebej. Kot !Show Director” imamo na voljo določene spretnosti, kot so recimo narediti prepovedano območje, poslati atomsko bombo, zdraviti igralce in še druge. Lepo, da so se razvijalci spomnili takega zanimivega načina igranja, saj verjamem da bo marsikateri igralec raje se zabaval na tak način, da druge spravi v nelagoden položaj. Še en plus načina “Show Director! je, da se lahko pogovarjamo z ostalimi igralci in če želimo, lahko tudi pomagamo izbranemu igralcu priti do zmage, razvijalci so nam glede tega pustili dokaj proste roke.

Show director način je nekaj najboljšega.

Grafična podoba

Precej Fortniteovska, a zadovoljiva

Prvič, ko vstopimo v igro opazimo, da ima zelo podobno grafično podobo, podobno konkurentu Fortnite. Sama po sebi je grafična podoba risane narave in ni kaj preveč požrešna, kar se tiče strojne opreme. Animacije se že dokaj v redu narejene, ne bom pa rekel da so odlične, svet okrog nas je že poln raznih dreves in poseljen je s hišami, kar naredi mapo zelo pestro in barvito. Poleg tega lahko zelo hitro opazimo svoje nasprotnike brez, da bi jih zamenjali za razna drevesa ali kaj podobnega. Osebno imam rad takšne grafične podobe, verjamem pa da veliko ljudem gre prav to v nos, saj hočejo realizem.

Grafika ni nič posebnega.

Kozmetika in obdelovalno kolo

Kar se tiče kozmetike je Darwin Project še globoko v izdelavi, saj zaenkrat nimamo na voljo veliko možnosti, ampak si upam trditi, da se bo to v prihodnosti spremenilo, saj je kozmetika v “Battle Royale” igrah nujno potrebna za preživetje podjetja in njihove igre. Trenutno imamo na voljo nekaj različnih vrst hlač in majic, svoj karakter lahko spreminjamo zelo minimalistično: 5 različnih pričesk, barva kože in že smo na koncu. Poleg tega ne moramo igrati kot ženska, seveda pa verjamem, da se bo to kmalu spremenilo.

Ena bolj pogruntanih mehanik pa je t.i. “Crafting Wheel” oz. obdelovalno kolo, ki je neke vrste drevo talentov. Svoje obdelovalno kolo si lahko prilagajamo tako kot hočemo in naredimo našega karakterja edinstvenega. Pa še prilagodimo ga lahko našemu slogu igranja, kar je odlično in naredi igralnost veliko bolj pestro. Seveda potrebujemo odigrati kar nekaj iger, da ugotovimo kaj nam je res dobro in kaj se dejansko splača.

Kozmetika je še za kačami.

Zaključek

Darwin Project je se ena izmed mnogih “Battle Royale” žanra, ki je dodala nekaj svežine. Če jo primerjam z že prej omenjenima igrama, lahko rečem, da je odlično optimizirana, seveda pa ji manjka še vsebine, a moramo vedeti da je še v zgodnjem dostopu in tudi razvijalci nimajo na razpolago toliko denarja kot konkurenca. Če vam je všeč Fortnite, risankasta grafika in film Igre Lakote mislim, da je Darwin Project prava izbira za vas.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime