Ni bilo težko uganiti, da bo prvenec State of Decay zaradi dobre prodaje dobil nadaljevanje. Prodal se je kar v 4.5 milijona izvodih. Tudi mene je številka osupnila, ampak če pomislim za nazaj, niti ni presenetljiva, saj je igra užila pozornost širšega občinstva. Izšla je ravno v začetni vihri (Dying Light, The Last of Us – zombi, kliker, tristo kosmatih) pobijanja hodečih trupel, ko se žanr še ni zasičil do zdajšnje mere. Čeprav ne v očeh sourednika Simona, ki se iz neznanega razloga še vedno navdušuje nad klanjem spakunov in je med zombiji poznan kot klavec iz Blavikena x100³ (W3). Na nadaljevanje smo morali čakati kar pet let, kar je po svoje pričakovano, saj so se v začetni vnemi in zaradi dobrega sprejema odločili za nekaj DLC, katerih zadnji, Lifeline, je luč sveta ugledal v sredini leta 2014.

Pustimo prvenec ob strani in se posvetimo nadaljevanju. Prihaja 22. 5., ko bo še v drugo poizkusil okužiti naše nevrološke sisteme in nas pahniti v, očiščenja potreben, svet.

Igra bo nekoliko spremenjena, saj bo tokrat fokus na gradnji zatočišča in postavljanju pravih ljudi na mesta moči, ob tem pa ne bo odveč tudi vrtnarjenje, saj prežvekovanje zombijev ni zaželeno, ali pač? Lakota bo na koncu naredila svoje.

Glejte name postrani, ampak datum izida moram deliti še tretjič :), torej 22. 5. . Igra bo del Xbox “Play Anywhere” sistema, podobno, kot je veljalo za Sea of Thieves. Bo pa tudi tokrat dokaj poceni, saj zanjo zahtevajo 30 €, obljubljajo pa tudi izkušnjo brez mikrotransakcij (doh, od kdaj je pojasnilo, da mikrotransakcija ne bo dobra stvar?), ampak tudi tokrat brez LootBox implementacije, ne bo šlo. Prvi paket vključuje vozilo z imenom The Gambler, ob čemer si naj vsakdo misli svoje.

Partnerska povezava

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime