V zadnjih letih eŠport strmo raste, kar se tudi odraža v številu tovrstnih dogodkov, ki nastajajo  v Sloveniji. Tako se je v Mariboru, na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (FERI), 21. in 22. 4. 2018 odvil dogodek EPICENTER LAN 16, kjer se je zbralo, po besedah organizatorjev, preko 350 igralcev, ki so med sabo tekmovali v različnih igrah, kot so Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, PUBG, FIFA 18, Hearthstone, Fortnite, Rocket League in Pro Evolution Soccer. Za najboljše tekmovalce je bilo lepo poskrbljeno, saj so domov odnesli bogate nagrade, ki jim bodo zagotovo dale zanos za naslednje tekmovanje.

Zelo nas veseli, da tudi v Sloveniji organizacije sledijo trendu trenutno popularnih iger in je bilo na dogodku moč igrati tudi trenutno najbolj popularni “battle royal” igri, kot sta Fortnite in PUBG. Za slednjega so organizatorji priskrbeli celo čisto svoj strežnik, kar je pohvalna poteza in priča o profesionalnosti izvedbe dogodka.

Lanparty je potekal po sistemu BYOC (“bring your own computer”), kar pomeni, da so tekmovalci prinesli svoj računalnik, monitor in periferijo ter se priklopili na internetno in električno omrežje, ki ga zagotovi organizator. Tovrstna ideja je uveljavljena tudi drugod po svetu, primer je Dreamhack, ki je leta 2015 v svojem omrežju na dogodku zabeležil neverjetnih 23 425 naprav (vir: Dreamhack.se). Čeprav so te številke za našo majhno državo skorajda nemogoče, verjamemo, da je ekipa spid.si zmožna dvigniti dogodek še na višjo raven, ki bo naslednje leto privabil še več obiskovalcev.

Poskrbljeno je bilo tudi za tiste, ki se dogodka niso mogli udeležiti v živo, saj so bili pripravljeni prenosi v živo za tekmovanja v igrah Counter-Strike: Global Offensive ter League of Legends. V “stream” se je priklopilo kar lepo število gledalcev, ob igrah pa so bili organizirani tudi komentatorji, kar je pri takšnih prenosih vedno dobrodošlo.

Izvedba in priprava na tovrsten dogodek zahteva veliko dela, organizacije in znanja. Cilj društva za elektronske športe je dvigniti raven eŠporta v Sloveniji na višji nivo in zagotavljajo, da se bo serija EPICENTER LAN dogodkov nadaljevala. Predsednik društva spid.si, Samo Zavašnik, pa je dejal, da je dogodek presegel pričakovanja in da je njegova ekipa zelo zadovoljna z organizacijo in uspehom dogodka. Dogodek po naših informacijah ni imel izpadov elektrike in je imel stabilno internetno povezavo, kar pomeni, da je bilo za hrbtenico dogodka zelo dobro poskrbljeno iz strani organizatorjev.

Na EPICENTER LAN 16 smo prisopihali tudi mi in atmosfera je bila zelo pozitivna in vroča, kar je razumljivo, saj ko enkrat priklopiš 350 naprav v prostor, ne pomagajo še tako močne klimatske naprave, ampak verjamemo, da to enostavno sodi k takšnemu dogodku in je to treba vzeti pozitivno.

Pomembno je, da je bil dogodek uspešno izpeljan, obiskovalci zadovoljni, mi pa se že nestrpno veselimo naslednjega večjega zbiranja igričarjev!

 

Partnerska povezava

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime