Čeprav na prvi pogled izgleda, da je potop v “free to play” poslednji poizkus ali zadnja priložnost za LawBreakers, temu ni tako. Z 14.9 se serverji namreč dokončno zapirajo, založnik Nexon America pa zgodbe ne namerava nadaljevati.

“Naši serverji bodo ostali odprti do sredine septembra, igralcem pa omogočeno igranje brezplačne različice na Steam platformi. Vračil denarja ne sprejemamo, kar je tudi razlog, da so vse transakcije znotraj igre, ukinjene.”

S tem je ugasnilo še zadnje upanje, ki so ga vsi dosedanji igralci gojili do njenega preživetja. Čeprav je bila njihova baza majhna, so vse do zadnjega fanatično stali ob igri in ji držali oporo.

Kaj pa je šlo tako hudo narobe, da se je igra znašla na robu prepada, v katerem bo kmalu končala svojo kratkoživo življenje? Žal mi je razvijalcev pri Boss Key Productions. Čeprav LawBreakers naj ne bi bila igra, ki so jo želeli narediti, se je izkazala kot spodobna junaška arenska streljačina, ki pa ji nikoli ni uspelo navdušiti dovolj širokega občinstva. Ampak, ko se ozrem nazaj, se vprašam ali je to sploh presenetljivo?

Preprosto je bila na trg lansirana ob napačnem trenutku, moment, ko se je trend začel obračati k bolj počasnim in “preprostim” igram. Napačen trenutek za hibrida med Quake in Tribes.

Z zaprtjem studia je v javnost pricurljalo več novic. Veliko težav naj bi imeli s financiranjem, saj nikakor niso uspeli pridobiti založnika, po debaklu z LawBreakers. V obupu so popolnoma vsa sredstva namenili izgradnji “naslednjega hita”, battle royale igri Radical Heights, ki pa je bila preprosto preveč nedodelana, da bi v zgodnjem dostopu pridobila dovolj široko publiko.

V podobni situaciji so se pred leti znašli tudi Digital Extremes, bolj znani kot avtorji Warframe. Edina razlika je v tem, da so kljub manjku vsebine uspeli pridobiti nišno publiko in posledično možnost nadalnje rasti.

Povezava do:

LawBreakers
Radical Heights

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime