Če dobro pogledamo večje založnike, lahko zlahka vidimo, da imajo vsa večja imena eno svojo dirkačino, ki jo redno izdajajo v novih poglavjih. Tako ima Sony Gran Turismo, Microsoft Forza serijo, EA pa Need for Speed. Seveda se hoče v to četico izbrancev priključiti tudi Ubisoft, ki je leta 2014 izdal prvi del igre The Crew. Slednja ni bila razočaranje, ni bila pa tudi nekaj posebnega oziroma unikatnega, zato je bilo kar malce presenetljivo, ko je založnik napovedal The Crew 2. A čeprav nadaljevanje prinese nekaj izboljšav, se vseeno zdi, da Ubisoft niti ne ve točno, kaj bi rad iz serije te naredil.


Razvojna ekipa: Ivory Tower
Založnik: Ubisoft
Platforme: PlayStation 4, PC, Xbox One
Datum izida: 29. 6. 2018
Cena: 59.99 €

Zvrst: Dirkaška


VIDEO OPIS


The Crew 2 je ogromna igra. Tako kot prvenec, se spet vračamo v Združene države Amerike, ki vsebujejo ogromno različnega okoliša in tako se bomo med vožnjo sprehodili med puščavo, lučkastimi velemesti ter prostranimi gozdnimi površinami. Svet je odprte narave in treba je priznati, da je “furanje”, medtem, ko se nam na obzorju izrisuje vzhod sonca, hudo vzdušno. The Crew 2 je v temu pogledu idealen za relaksacijo in med vožnjo, ki zna z enega konca mape na drugega trajati tudi eno šolsko uro, med čemer lahko preprosto uživate v vožnji, zraven pa si še ogledate kakšno znamenitost, ki krasijo to celino.

A čeprav je odpri svet lep in zanimiv za ogled, je tudi pust. The Crew 2 med prosto vožnjo ponuja komaj kaj dirkalnih dogodkov in če ga primerjamo s konkurenčno Forzo Horizon 3, po katerem se ta naslov tudi zgleduje, izpade precej revno. Zato se znate brezciljnega raziskovanja kmalu naveličati in jasno je, da so razvijalci več napora vložili v same raznolike dogodke, ki so sestavljeni iz dirkanja avtomobilov, čolnov, letal ter bolj “eksotičnih” vozil, kot so motokros ter reli avti.

Svet je ogromen in velik del užitka lahko dobite samo iz brezciljnega dirkanja naokoli

Glavni cilj našega dirkanja naj bi bilo nabiranje sledilcev za fiktivno socialno omrežje. Več kot jih imamo, bolj “kul” smo… No, vsaj tako vas želi prepričati vaša ekipa pristašev, za katere mi ni čisto jasno, kaj za vraga naj bi sploh bili. Učitelji? Pojma nima, vem edino, da so prekleto nadležni in vam konstanto brenčijo v uho z raznimi brezzveznimi nasveti ter bednimi forami. Špil želi na nek način prikazati neko “zgodbo” in vpeljati neke nasprotnike, ki naj bi nam nagnali strah v kosti, a na žalost vse skupaj izpade tako patetično, da bi bilo bolje, če bi ta koncept povsem zavrgli in se raje samo posvetili na dirkanje. K sreči lahko vse te vmesne sekvence preskočimo in se tako izognemo pretiranemu glavobolu.

Samo dirkanje pusti mešane občutke. Na priročni mapi (ali posebnem meniju) izbiramo različne dirke, lahko pa se tudi z vožnjo po odprtem svetu odpeljemo na kraj dogodka. Udejstvujemo se lahko v uličnih spopadih, driftanju ter na pol odprtih dirkah po nadzornih točkah. Potem so tu akrobacije z letali, kjer poskušamo nabrati čimveč točk, motokros tekme ter hitrostno preganjanje s čolni. Največ poudarka je seveda na preganjanju z avtomobili in upravljanje štirikolestnikov je zadovoljivo. Treba je vedeti, da je The Crew 2 čistokrvna arkada in čeprav lahko spreminjamo nekatere nastavitve, hudo realistične izkušnje ne pričakujte. V spopadih z umetno inteligenco ponavadi šteje samo prvo mesto, čeprav so nekatere dirke opravljene tudi, če dosežemo vsaj bronasto medaljo. Po opravljeni dirki prejmemo nekatere nadgradnje, ki jih lahko vložimo v naše vozilo in poleg močnejšega dirkalnika pridobimo tudi nove sledilce.

Dirke lahko izbiramo na priročnem zemljevidu, ki tudi dobro nakaže velikost sveta

Vse lepo in prav, a žal sta tu dva velika problema. Nadgradnje so zelo minimalne, od njih pa tudi ne bomo pridobili visoke količine novih pristašev. A veliko večji problem je, da praktično nimajo pomena.

V dirkaških igrah je že precej uveljavljena fraza “rubber banding”. Ta pomeni, da ne glede na našo vožnjo, nam bo umetna inteligenca vedno za petami. Razvijalci to opcijo vključijo z namenom, da dirke nikoli ne bi postale dolgočasne in da bi nam vedno po žilah pumpal adrenalin. Problem pri tem pristopu so tu nadgradnje, saj se jih preprosto ne splača vgrajevati. Zakaj bi v svoj izbrani avtomobil nadgrajeval, če bo nasprotnik v vsakem primeru bil vedno sekundo za mano? “Rubber banding” je nekako izničen na dirkah, kjer imamo prosto pot med nadzornimi točkami in dirkamo samo na čas, a takoj ko se v tekmah pojavijo avtomobili umetne inteligence postane očitno jasno, kako nasprotnik grdo goljufa. Problem je na nekaterih mestih tak očiten, da se vam skorajda ne splača večji del dirke biti na prvem mestu, ampak se do zadnjih ovinkov držite bolj zadaj in šparate svoj nitro (ta je vključen v vsako vozilo, celo v čolne in se sčasoma obnavlja) ter ga izkoristite povsem na koncu.

Izbira različnih vozil je poštena in prisotna so skorajda vsa večja imena, žal pa med njimi umanjka Mitsubishi (ampak jaz hočem svoj Lancer Evolution!). Licencirani avti imajo tudi svoj minus, saj so poškodbe na avtomobilih samo estetske in pozabite lahko na odpadanje različnih delov avtomobila. Verjetno takšno zahtevo vložijo lastniki licenc, saj bi povsem razpadli avti metali grdo luč na njihovo znamko. Je pa treba na temu mestu pohvaliti unikaten pristop ogleda svojih jeklenih konjičkov. V The Crew 2 si lahko namreč v svojo garažo navlečemo vsa kupljena vozila in si jih v miru ogledamo iz prvoosebnega pogleda. Med ogledom lahko kliknemo na posebne opcije, kot so prižig luči ter zagon motorja in avtomobilski navdušenci boste v tem načinu zagotovo našli svojo zabavo in pri pridobitvi dražjih avtomobilov tudi določeno merico ponosa.

Vsako vozilo vsebuje svojo pripadajočo, unikatno kabino

Glede na prikazano podobo je The Crew 2 lepa igra. Grafično navdušujejo verno oblikovane kabine ter predvsem okolica, ki vsebuje ogromno količino podrobnost in špil prav zasije pri dinamičnem menjavanju dneva in noči. Omenil sem že sončni vzhod, še bolj pa navdušijo lučke Las Vegasa med nočno vožnjo po puščavi. Škoda le, da zvočno ne zasede ravno najvišje stopničke. S tem ne ciljamo na zvočno podobo vozil, ampak predvsem na muziko, ki je precej bleda in nezapomnljiva. Koliko lahko k dirkaški izkušnji doda kakšen dobro umeščen štikelc, lahko vprašate vsakega, ki je kdaj pognal Need for Speed: Underground.

The Crew 2 svoje ime opravičuje z naborom posadke. V svoj četico lahko preko medmrežja naberete prijatelje ali kakšnega okoliškega naključneža, ki ga srečate med raziskovanjem sveta. A čeprav je špil vseskozi povezan v mrežo in ga brez internetne povezave ne morete sploh zagnati, je večigralstvo povsem osnovno ali pa skorajda neobstoječe. Tako lahko med dirkanjem srečate druge igralce, a vse, kar lahko z njimi storite je, da jih povabite v vašo partijo, medtem, ko lahko na PvP pozabite. To je velika luknja v igri, ki toliko stavi na medmrežno povezljivost in čeprav Ubisoft pravi, da bo boj med igralci prišel konec leta, je to slaba tolažba za igro, ki jo ponujajo za polno ceno že sedaj.

Garaža bo pravi raj za avtomobilske navdušence

Skupno gledano je tako The Crew 2 zaenkrat samo povprečen. Priznati je treba, da tudi prvenec ni bil ravno navdušujoč, a ga je Ubisoft preko raznih posodobitev močno izboljšal in glede na to, da je založnik zelo priden pri podpori skorajda vseh svojih iger, lahko zanj pričakujemo svetlo prihodnost.

A zaenkrat bi The Crew 2 priporočil samo največjim avtomobilskim navdušencem. Odsotnost večigralstva bo zagotovo marsikoga odvrnila od igranja, goljufiva umetna inteligenca pa preprosto ni zadovoljiv nadomestek osebam iz mesa in krvi. Upam si trditi, da bo decembra z dodatkom PvP načina tole povsem drugačna igra in si bo zaslužila kakšno zvezdico več, do takrat pa je ocena takšna kakršna je in kakršno si The Crew 2 v trenutni obliki tudi zasluži.

Zaključek

Pozitivno:
+ Dobra vodljivost avtomobilov
+ Občutek hitrosti
+ Grafična podoba
+ Res ogromen svet

Negativno:
– Ni PvP načina
– Rubber banding
– Osladna in slaba “zgodba”
– Bleda glasbena spremljava
– Brez “offline” načina

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime