Nobena skrivnost ni, da igra Aliens: Colonial Marines ni bila ravno biser, ki bi veliko dodal priljubljeni Alien franšizi. Ob izidu so jo oglodali tako kritiki kot igralci, saj se je končni izdelek močno razlikoval od tistega, ki so ga prikazovali v napovednikih.

Poleg neobstoječe atmosfere, manjkajočih stopenj in igralnih prijemov, so igro nadlegovali tudi hrošči ter butasta umetna inteligenca Alienov in zadeva je šla celo tako daleč, da so proti razvijalcu Gearbox vložili tožbo zaradi lažnega oglaševanja igre. Založnik SEGA se nam je kasneje malce odkupil, ko je izdal vrhunsko Alien: Isolation, obenem pa ga malce preklinjamo, saj nadaljevanja tega najboljšega predstavnika Alien franšize v igričarski obliki očitno ne bomo dobili.

Kakorkoli že, pred kratkim je modder po imenu “jamesdickinson963” izgruntal formulo, kako popraviti butasto obnašanje sicer strašljivih vesoljcev. In kakor pravi on, je za njihovo umetno inteligenco kriva samo ena tipkarska napaka.

Njegov popravek lahko stori vsak in sicer po temu postopku:

  1. Odklikamo do datoteke: My Document\My Games\Aliens Colonial Marines\PecanGame\Config\PecanEngine.ini
  2. V datoteki najdemo vrstico kode: ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather
  3. Spremenimo jo v:  ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether

To je to. Problem leži v “Teather” besedi, ki bi morala biti črkovana “Tether”. Kot kaže, je ta delček kode močno pomemben za obnašanje krvoločnih nasprotnikov, saj nadzoruje njihovo pozicioniranje glede na igralca. Po nameščenem popravku igralci poročajo o močno bolj taktičnem obnašanju Alienov, saj vas po novem znajo napadati iz boka ter se se bolje razporejati po prostoru.

Tako, naj še kdo reče, da pravopisne napake niso pomaembne!

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime