Pred nekaj dnevi se nam je na Redditu oglasil Nikita Buyanov, ena izmed vodilnih glavic pri Battlestate Games, kjer razvijajo Escape from Tarkov. Čeprav se je pred nekaj meseci pritoževal o opustitvi Reddit komunikacij, saj je bila raja razjarjena zaradi napovedi nadgradnje, o kateri mesec dni ni bilo ne duha, ne sluha. Oboževalcem je na vse pretege trdil, da se bo od sedaj naprej javljal samo še na uradnem forumu…Očitno je imel preblisk in se vrnil na Reddit, kar je edino pametno, saj njihovega foruma ne spremljam ravno redno in bi lahko kako pomembno informacijo tudi spregledal…

Kot sem rekel, pred dnevi so nam bile predstavljene konkretne informacije o tem, kaj nas čaka v naslednjem popravku ter njegovo numerično poimenovanje. Priznam, da je ime zelo izvirno in sicer iz 0.9 gremo na 0.1.

-Omrežje:
Izboljšano zaznavanje zadetkov
Popravljen hrošč, kateri je povzročil da je sovrag dobesedno požrl celoten nabojnih, a še veselo skakal naokoli
Odpiranje vrat pri tebi in sovragu bo sedaj sinhronizirano, torej istočasno
Vezava FPS ter RoF je sedaj popravljena
Optimiziranje
-Inventar bo doživel več popravkov ter optimizacij, hitrejše nalaganje predmetov in podobno
-Odpravljeno zamrzovanje ob večih različnih situacijah, med drugim pri pojavu novih igralcev v igri (late spawn), prikazu trave in zelenja v daljavi ob uporabi teleskopa itd
-Izboljšave so doletele tudi umetno inteligenco, sedaj bodo računalniško vodeni sovragi pametnejši, natančneje te bodo locirali na podlagi zvoka, ne bo pa več polomljenih rok, torej brez grotesknih situacij, ko ti je scav kazal hrbet z rokami, ki so puško pod nenaravnim kotom držale namerjeno v tvoje čelo
-Možnost nastavitev tipk oziroma večja svoboda pri prilagajanju tipk svojim potrebam
-Ter še mnogo drugih popravkov
-Mosin

Kot ste verjetno opazili, je prihajajoči popravek primarno namenjen optimizaciji in eliminaciji hroščev, kar je bilo pri skupnosti na Redditu zelo dobro sprejeto. Počasi se situacija izboljšuje.
Možnost obstaja, da bo pri 0.1 luč Tarkova ugledal tudi bolšji sejem, a nič ni še zagotovo. V naslednjem (0.2??) pa prihajajo animacije za prehranjevanje s pasuljem ter kuhanje bograča…

Za poslastico pa si oglejte spodnjo animacijo. V njej vidimo blisk pred soborcem, metek ga zadane v čelado, se od nje odbije (oziroma razpolovi saj se je njemu razbil vizir) ter ena polovica prileti našemu revežu v glavo…

Can Confirm Helmets Work from EscapefromTarkov

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime