DayZ je je leta nazaj praktično započel preživetveni žanr iger, njegova pot pa se je začela v bistvu v obliki moda za vojaško simulacijo ARMA 2. Zaradi ogromne popularnosti modifikacije se je kasneje razvijalec Bohemia Interactive odločil izdati komercialno verzijo produkta in tako je DayZ stopil v sistem zgodnjega dostopa 16. decembra 2013.

Razvoj ni bil lahek. Zaradi ostarelega pogona se je naslov konstanto srečeval s težavami in izid je bil prestavljen iz leto v leto. Sedaj smo leta 2018 in DayZ je končno stopil v svojo beta inačico.

Ta je v igro prinesla goro izboljšav. Pogon je bil močno predelan, popravili so ogromno hroščev, predelana so bila tudi vozila. Umetna inteligenca zombijev ter živali je sedaj pametnejša, poleg predelane mape Chernarusa pa smo dobili tudi možnost grajenja baz, razvijalci pa so bili celo tako fajn, da so vključili orodja za modificiranje.

Vse lepo in prav in zvesti igralci si zagotovo za svojo potrpežljivost zaslužijo svojo nagrado. Vprašanje pa ostaja: ali je DayZ, kot žanr, dandanes že preveč zastarel? Beta bo v igro zagotovo vrnila nekaj ljudi, vprašanje pa je koliko se jih bo vrnilo v polno verzijo naslova, ki bo izšel konec 2018.

Oglašujte na naših portalih, več info.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime